poniedziałek, 30 listopada 2015

Rozdział 30 (ostatni) - Do trzech razy sztuka...

Przeczytajcie przerażająco ważną notatkę pod rozdziałem :D

10 miesięcy później

Cindy

-Powiedz tata - mruknął, podrygując kolanem, na którym siedziała podtrzymywana przez niego dziewczynka.
Mała milczy.
-No, powiedz tata, szkrabie - ponowił próbę, zniecierpliwiony.
A ona wciąż milczała.
-Uparta bestia - poddał się po paru próbach.
-Dziwisz się? - zachichotałam. - Ona ma dopiero, dwa miesiące, a ty oczekujesz, że zacznie recytować wiersze.
-Wcale nie. Chcę ją tylko nauczyć prostego słowa, żeby wiedziała, co krzyczeć, gdy narobi w pampersa.
-Doprawdy? - Uniosłam wysoko brwi, wygięły się w dwa łuki po środku czoła. - Nie zauważyłam, żebyś palił się do przewijania. A poza tym, jej pierwszym słowem i tak będzie mama.
-Chciałabyś.
Wstaliśmy z ławki, gdzieś w centrum miejskiego parku. Słońce przygrzewało, ale jako młoda mama, pełna obaw i niepewności, wolałam ubrać moje słoneczko za ciepło, niż gdyby miał zmarznąć jej nosek czy choćby opuszka palca.
Urodziłam przed dwoma miesiącami  i dzięki opiekuńczości i trosce Jasona, bez przeszkód, pomału dochodziłam do siebie.  Radość była wielka. Wylane, słodkie łzy i nieprzerwane uśmiechy po każdym spojrzeniu na małą Rosie. Nasze własne kilka kilo szczęścia.
Jason włożył dzieciątko do wózka, naciągnął na jej czółko czapkę i przykrył polarowym kocem pod szyję. Jeśli on zostałby nazwany złym ojcem, nie ma na świecie dobrego. Z jaką pasją zajmował się Rosie. Jak na nią patrzył. A jak ostrożnie brał na ręce. "Nieumyślnie zrobię jej krzywdę", mówił i traktował Rosie jak jajko, a przecież ona wykluła się  już przed dwoma miesiącami.
-Tak na nią patrzę i wiesz, co myślę? - przerwał ciszę. Ruszyliśmy powoli wąską, parkową alejką. - Faceci będą się o nią zabijać. Chyba zainwestuję w spluwę, żeby odstraszać niechcianych kandydatów.
-Spokojnie. - Pogładziłam go po ramieniu. - Masz jeszcze piętnaście lat, zanim Rosie zacznie chodzić na randki. Pomyśl raczej, co zrobisz, gdy poprosi cię o zgodę na pierwszy tatuaż w wieku dziesięciu lat.
-Pozwolę jej - stwierdził, gdy minęliśmy parę zakochanych dzieciaków. Oboje z Jasonem podążyliśmy za nimi wzrokiem. Kiedyś z takim chłopcem przyłapiemy Rosie. Już chciałabym wiedzieć, czy Jason zaakceptuje pierwsze miłości córeczki, czy rzeczywiście zakasa rękawy i przemówi chłopakowi do rozsądku pięściami.
-Chyba nie mówisz poważnie. - Przystanęłam. - Tatuaż w wieku dziesięciu lat?
-Będę wyluzowanym ojcem.
-Pewnie - parsknęłam. - Tak wyluzowanym, że już teraz snujesz plany powystrzelania chłopaków Rosie jak kaczki.
-To inna sprawa. - Pchnął mocniej wózek, bo koła najechały na krawężnik i zatrzymały się. Mocował się chwilę, aż w końcu zboczyliśmy z parkowej alejki na chodnik w stronę centrum. - Będę wyluzowanym tatą, który jednocześnie dba o serce córki i nie pozwoli, by jakiś gówniarz je złamał.
-Pogratuluję ci, jeśli złapiesz z Rosie taki kontakt, by za kilkanaście lat opowiadała ci o najprzystojniejszych chłopakach z klasy.
-Tak będzie, przekonasz się.
Jason objął mnie silnym ramieniem. Wtuliłam się w jego bok i teraz naprawdę wyglądaliśmy jak pełna, szczęśliwa rodzina, której nic nie stało na przeszkodzie. Załatwiłam sprawy z przeszłości, w międzyczasie rozwiodłam się również z Ryanem. Do spokoju duszy brakowało jeszcze tylko jednego - wyniku badań DNA. Na samą myśl o nich drżały mi dłonie.
I najważniejsze - zostaliśmy w LA. Do Londynu nie było nam spieszno. Nawet Jason przywykł do wysokich temperatur i nieustannie palącego słońca.
-Rosie patrzy na nas tak, jakby wiedziała, że się kochamy - niespodziewanie odezwał się Jason.
Wzruszył mnie. Jego głos pełen był ciepła i uczucia.
-Ona to widzi. I czuje. Spójrz. - Pocałowałam Jasona w usta, chwilę przeciągnęłam muśnięcie, a po zakończeniu oboje spojrzeliśmy na Rosie w wózku. Uśmiechała się od ucha do ucha.
-Demoralizujesz nam dziecko, Cindy. Od pierwszych dni uczy się zachowań pełnych seksu, erotyzmu i...
Został zaatakowany kolejnym pocałunkiem, bardziej namiętnym i dłuższym. Niezaprzeczalnie dłuższym, bo w międzyczasie Rosie zaczęła się niecierpliwić i niezrozumiale mamrotać pod nosem słowa, które nie brzmiały ani jak mama, ani tata.
-Zanim dorośnie i dojrzeje do tego, by zrozumieć, dlaczego jej mamusia krzyczy po nocach, zdąży zdemoralizować się wystarczająco.
-Trzeba będzie wstawić dźwiękoszczelne ściany i drzwi - stwierdził i był na tyle poważny, że gdybym go nie znała, nie wiedziałabym, że żartuje.
-U niej czy u nas? - podchwyciłam temat. Opuszką palca zbadałam drogę od jego ucha, przez szczękę, do podbródka. Zarost dodawał mu dziesięć punktów w skali zajebistości, a i tak pod nim rozpościerała się ogromna przepaść. Nie miał sobie równych.
-Zdecydowanie u niej, gdybyśmy mieli kiedyś ochotę wyjść poza sypialnię.
A Rosie patrzyła na nas tak, jakby doskonale rozumiała każde słowo, co do jednego. Patrzy tak i myśli, jak bardzo zboczonych ma rodziców. Na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć jedno - jestem młoda, a mężczyzna, przy którym budzę się każdego ranka i zasypiam wieczorami, jest najseksowniejszym facetem na ziemi. To wystarczający powód.
-Czy my musimy rozmawiać o seksie na środku ulicy, w centrum miasta? - parsknęłam, zwracając na siebie uwagę kilkorga przechodniów. Jeden z nich poczuł się nawet zniesmaczony.
-Kotuś, a kto rozpoczął ten temat? Kto mówił o krzykach w sypialni? - Kretyn celowo uniósł głos. Spłoszył roztrzęsioną staruszkę i kilkuletnią dziewczynkę. Spojrzała na nas jak na kosmitów. Nie miałam jej tego za złe. Co innego mogła pomyśleć?
-Och, zamknij się.
-Czyżbym wyczuł nawrót ciążowych humorków? - ponowił. Podczas ciąży nasłuchałam się wystarczająco złośliwości. I on pewnie też. Na swoje usprawiedliwienie (znów) miałam niemiłosiernie drgający poziom hormonów. Paskudna sprawa.
Sygnalizacja świetlna jakby zmówiła się przeciwko nam. Zielone ustępowało miejsca czerwonemu akurat w momencie, w którym zbliżaliśmy się do pasów. Na każdym postoju Jason skradał z moich ust pełnego słodyczy buziaka. To bujda, że po ciąży i całym stresie relacje podupadają. Nasza wzrosła na sile. Przeszliśmy obok sklepu z przeróżnymi, śmiesznymi gadżetami. Kupiłam w nim koszulkę z napisem "Najwspanialszy tata na świecie". Jason otrzymał ją kilka dni po porodzie, choć tak naprawdę przejął wszelkie obowiązki kobiety i od pełnoprawnej matki dzielił go tylko brak piersi, którą mógłby karmić. Potem przyspieszyliśmy, by choć raz zdążyć na zielone światło i zgadnijcie co - nie zdążyliśmy. W nagrodę otrzymałam buziaka. Może te czerwone światła nie są znowu takie złe.
Rosie zaczęła cicho marudzić - zapowiedziana oznaka nadchodzącego płaczu. Zawczasu Jason wziął ją na ręce i popychał uchwyt wózka brzuchem. Tylko co jakiś czas skręcał koła wolną dłonią.
-Nasze małe maleństwo zgłodniało. Co prawda tatuś też, ale najpierw pozwoli sobie podejrzeć, jak mamusia karmi maluszka.
-Moje oba dzieciątka - przerwałam wraz z pocałunkiem na czółku Rosie, później na czole Jasona - będą musiały jeszcze chwilkę poczekać. Mamusia musi coś po drodze załatwić, a w tym czasie moje dwa słoneczka wrócą do domu i ugotują obiad dla mamusi, bez której nie przeżyliby nawet dnia.
Justin spojrzał na mnie pytająco. Skinęłam niepewnie głową i oboje zrozumieliśmy się bez słów. Przed popołudniowym spacerem otrzymałam telefon z laboratorium. Wyniki badań DNA są już do odbioru, a poziom stresu w moim organizmie przekroczył dopuszczalną normę.
-Boisz się? - spytał, zanim skręciłam w boczną uliczkę szpitalną. Dlaczego szpitalną? Rzecz jasna, prowadziła do szpitala, jednego z największych w centrum, z najwyższą skutecznością działania.
-Nie mam czego - odparłam stanowczo. - Nie mam wątpliwości, kto jest ojcem mojego słoneczka.
A prawda była taka, że pewności nie miałam. Nadal pozostawało trzech kandydatów i ogromna obawa.
Pożegnałam się z Jasonem i ruszyłam ulicą pomiędzy ciągiem wysokich biurowców. Chciałam mieć ten moment za sobą, a jednocześnie odwlekałabym go w nieskończoność. Prawdę powiedziawszy, mi nie przeszkadzała niewiedza. To Jason dociekał, a ja, obiecując mu wcześniej, że nie mam wątpliwości co do jego ojcostwa, zgodziłam się bez zawahania (bez zawahania zewnętrznego, bo wewnętrzne było i nadal jest).
Sprawnie ominęłam karetkę, która z piskiem opon zahamowała na podjeździe przed szklanymi, rozsuwanymi drzwiami. Szpitalna poczekalnia przepełniona była i chorymi, i symulantami. Całe szczęście nie musiałam czekać w kolejce do recepcji. Zbiegłam po stromych schodach w otchłań piwnicy, gdzie równomiernie po obu stronach korytarza zostały rozmieszczone cztery pomieszczenia laboratoryjne. Trzy ostatnie - naukowe, za to pierwsze służbowe, rodzajem przypominające biuro. Zapukałam w dyktę pierwszych drzwi po lewej. Były uchylone. Wystarczyło więc pchnąć je lekko i przed oczami pojawiało się biurko zawalone stosem segregatorów. Znad niego wystawała tylko blond czupryna, roztrzepana i niesubordynowana.
-Dzień dobry - przywitałam się.
Postać za biurkiem zastygła, później szybko przerzuciła część klaserów na podłogę i oto rozwiązała się zagadka płci. Mężczyzna po trzydziestce w śmiesznych, kolorowych okularach z szerokimi oprawkami, w białym fartuchu poplamionym dzisiejszą kawą i w dwóch różnych skarpetkach (typ naukowcy-pasjonata), uśmiechnął się szeroko. Miał tak pogodny wyraz twarzy, jakby cieszył się na widok każdego nowo przybyłego człowieka - kobieta, mężczyzna, starzec czy młody, bez znaczenia. Wstał zza biurka, stos papierów zsunął się z jego kolan, a potem spłynął w dół wieży segregatorów.
-Witam panienkę - odpowiedział uprzejmie. Zyskałam pewność, że był jakby nie z tego świata, trochę oderwany od rzeczywistości, a trochę papierkowa robota przywracała mu zdrowy rozsądek. Jak mówiłam, typ naukowca, który myli środę z sobotą i pomidora z ogórkiem, za to wie wszystko o chromosomach i cząsteczkach molekularnych. - W czym mogę pomóc?
-Przyszłam odebrać wyniki badań DNA, chodzi o ustalenie ojcostwa. Na nazwisko Blake. Cindy Blake.
Mężczyzna otworzył drzwiczki szafki w biurku i przekopał stos podpisanych kopert. W końcu wydobył dwie, z tym samym nazwiskiem, ale innym imieniem. Najwyraźniej zwróciło to jego uwagę, bo porównywał nazwisko na wszelkie możliwe sposoby. Odpuścił, nie dopytywał i po prostu oddał mi koperty, życząc miłego dnia.
Usiadłam na plastikowym krześle na opustoszałym korytarzu. Wygodą nie grzeszyło, ale nie miałam siły dalej iść. Wbrew temu, co powiedziałam Jasonowi, nie tylko jego poddałam badaniu. W domu, który przez lata należał do Justina, znalazłam wystarczająco wiele jego śladów genetycznych. Gdybym tak uważniej poszperała, znalazłabym nawet plamę spermy, tak sądzę. Do tych porządnych nie należał nigdy. Jason stwierdził, że jeśli on nie miałby okazać się ojcem, nie chce wiedzieć, który z dwóch pozostałych kandydatów jest tatą Rosie. Ale mnie sumienie podkusiło i dlatego zamiast jednej koperty, trzymałam teraz dwie. Trzymałam w rękach całą prawdę i jednocześnie największą niepewność, z jaką przyszło mi się zmierzyć.
Odkleiłam powoli kopertę z wynikami Jasona. Mimowolnie zacisnęłam pięści w nadziei i oczekiwaniu. Wysunęłam z papieru kartkę zgiętą w połowie. Stres narastał. Od tego jednego wyniku zależało całe moje życie. Rozłożyłam papier, wygładziłam i po ostatnim oddechu musiałam zmierzyć się z rzeczywistością. Utkwiłam więc wzrok w drobnym maczku i odpłynęłam w tekście naukowej lektury.
Niezgodność.
Cholerna niezgodność.
Wyniki badań nie pozostawiły wątpliwości - Jason nie był ojcem Rosie. Nie był ojcem dziecka, które pokochał mocniej, niż jakikolwiek ojciec pokochał swoje rodzone dziecko.
Gwałtownie rozerwałam drugą kopertę, Justina. Drżały mi dłonie i dlatego rozłożenie kartki zajęło dłuższą chwilę. 
Zgodność
Tym razem pieprzona zgodność.
Justin niezaprzeczalnie, bo na 99,9%, był ojcem małej Rosie. Ojcem mojego słoneczka.
Zalana łzami, wbiegłam po schodach wprost w tłum w głównym holu. Wydostałam się ze szpitala, choć tu łzy nie dziwiły już nikogo. Może chłód by mnie uspokoił, ale jak na złość gorąco było jak w piekle (a do piekła w swoim krótkim życiu zabłądziłam). Trzymałam w dłoniach wyniki badań i nadal nie wierzyłam. Sprawdzałam kilkukrotnie. Za każdym razem było to samo - pozytywny wynik znajdowałam w kopercie podpisanej imieniem Justina. Głupi świstek papieru, a zrujnował mi połowę życia. Chciałam być szczęśliwa jak nigdy dotąd, Rosie połączyła mnie z Jasonem i dała nam szansę na życie w miłości. A teraz nowoczesna technologia i badania genetyczne zniszczyły wszystko, wszystkie plany i pragnienia.
Mój smutek był niczym. Dbałam tylko o szczęście Jasona. Dlatego pod wpływem impulsu przemieniłam kartki. Pozytywny wynik włożyłam do koperty Jasona, a negatywny do Justina. Tę drugą zgięłam na kilka części i schowałam do wewnętrznej kieszeni torebki, gdzie ja sama nieczęsto się zapuszczałam. Połknęłam też dwie ziołowe tabletki na uspokojenie. Gdyby Jason zobaczył mnie w takim stanie, przeczytałby moje emocje jak z otwartej księgi. A tego nie chciałam.
Szybkim krokiem przemierzyłam dwie dzielnice, jedną handlową, drugą przepełnioną domkami jednorodzinnymi. Stanęłam na końcu, nasz dom był jednym z ostatnich i dzięki temu spacery były dłuższe. Upewniłam się jeszcze, że otarłam łzy. Makijażu nie rozmazałam, wcale go bowiem nie miałam. Ochłonęłam, szybki marsz znacznie pomógł. Weszłam do przedpokoju i ściągnęłam buty, a z kuchni przywitał mnie dziecięcy śmiech i zapach pomidorowego sosu. Jason ugotował spaghetti - jego specjalność i jednocześnie jedyne danie poza naleśnikami i jajecznicą, które potrafił własnoręcznie przyrządzić.
-Czy moje dwa kochane misie gotują? - Głęboko zaciągnęłam się zapachem i uśmiechnęłam. Grunt to zachowywać pozory, a nikt nie doszuka się w oczach odchylenia od normy.
-Jeden miś gotuje - mruknął, przerzucając ścierkę upapraną sosem przez ramię - a drugi miś się uczy i ślini kolejną pieluszkę.
-Czyli wszystko na swoim miejscu.
-Nie na swoim. - Wydął wargę. - Nie pogardziłbym pomocą. Mieszanie sosu i makaronu w jednym i tym samym momencie to nie zadanie dla mnie. Już coś pewnie przypaliłem.
-I tak idzie ci całkiem nieźle. Większość facetów ma problemy z zagotowaniem wody w czajniku elektrycznym.
Jason wytarł dłonie (wspominałam, że są męskie, duże i sprawiają wiele przyjemności?) w ścierkę. Podszedł do mnie, przytulił delikatnie i tak, w tej chwili wszystko było na swoim miejscu. Oprócz tego, że przytulał mnie z miłością, traktował mnie jak pełnoprawną, pełnowartościową kobietę. Przy nim nigdy nie zwątpiłam w swoją kobiecość, nawet gdy chodziłam z brzuchem wielkim jak balon.
-Odebrałaś wyniki? - spytał cicho, jakby bał się, że usłyszy go Rosie. Wbrew pozorom, może rozumieć więcej, niż nam się zdaje.
Tak - szepnęłam. Otworzyłam główną kieszeń torebki i ostrożnie wyjęłam kopertę, nie chciałam zagiąć choćby jednego rogu. - Jesteś ojcem, Jason - powiedziałam przez łzy. I nie byłam już pewna, czy to łzy radości, czy smutku z powodu perfidnego oszustwa.
Jason szybko otworzył kopertę (prawie tak szybko jak ja tę drugą, z wynikami Justina). Jego usta powoli rozciągały się w uśmiechu, a gdy wszystko do niego dotarło (prostując, całe to kłamstwo), upuścił wyniki badań, porwał mnie w ramiona i kilka razy okręcił wokół własnej osi. Taką radość na mnie przelewał, tak się cieszył, tak promieniował. Kim bym była, gdybym zaprzepaściła jego szczęście? 
Dlatego milczałam. Milczałam dla dobra Jasona i nie zdawałam sobie sprawy, że do mojego worka zwanego życiem, los wrzuci jeszcze Justina. Bo ja i on to nie przeszłość. To dopiero nowa, nierozpoczęta historia z początku ostatniego rozdziału.





(*) - nie wiem, jak to jest z takimi badaniu w przypadku bliźniaków, ale na potrzeby ff załóżmy, że jest prawidłowo :)




~*~


Ach, byłoby mi przykro, gdybym musiała napisać, że kończymy to opowiadanie, a tymczasem kończymy tylko drugą część, bo przed nami trzecia (i już ostatnia). Chciałam podziękować wszystkim, którzy przeczytali Getting Closer. Powiem Wam, że każdy rozdział pisało mi się dobrze i lekko, a ten, ostatni, napisałam raptem w kilka godzin. Dostałam porządnego kopa (osoby z aska wiedzą, o czym mówię) i postarałam się też napisać go troszkę luźniej. Tak więc by nie zanudzać, jeszcze raz dziękuję wszystkim za dotarcie do końca tej części, w szczególności tym, którzy nie zajrzą już do trzeciej części. Mimo to mam nadzieję, że sporo z Was przeżyje ze mną również Third time lucky :)
ROZPOCZĘCIE TRZECIEJ CZĘŚCI - 1 STYCZNIA, CZYLI JUŻ ZA MIESIĄC!
Informacja bez wątpienia pojawi się tutaj, na pozostałych blogach i również na asku. A tymczasem chciałabym prosić każdego z Was o ostatni już komentarz na Getting closer. Chociaż sama nigdy nie byłam przekonana co do kolejnych części ff, odpowiedzcie mi na pytanie - było warto przeczytać? Czekam na Wasze opinię, dziękuję i widzimy się wraz z początkiem stycznia w trzeciej części :)

37 komentarzy:

  1. Opowiadania było świetne! Kocham cię za te ff <3 Justin ojcem...tak myślałam...:/ no cóż zobaczymy jak będzie w 3 części, ja będę czytać na pewno! :D
    Zapraszam! http://the-dark-soul-jbff.blogspot.com/#_=_
    http://time-for-us-to-become-one-jbff.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam od początku i jestem zachwycowna!
    K o c h a m
    T w o j e
    F f
    ❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Bylam od samego poczatku, dlugie miesiace z toba <3 przeczytalam wszystko! To było moje ulubione ff :D weny kckckc <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny!!! Kocham <3333 jak dla mnie to Jason mógłbybyć ojcem w końcu to bliźniaki bez różnicy! Nie mogę się doczekać trzeciej części!!!! Jestem bardzo szczęśliwa że napisałaś drugą cześć i że planujesz kolejną :) buziaki :** życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natrafilam na twoje opowiadanie przypadkowo i czym je czytalam do konca
    ☺ bede czytac druga czesc juz sie nie moge doczekac

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ja tak bardzo kocham to ff. Czytałam od black tears i mega wciągnęłam się w ich historię. Tak cholernie cieszę się,że to kontynuujesz, bo po prostu nie chcę rozstać się z tymi bohaterami.( Wiem,że kiedyś będę musiała, ale jeszcze nie teraz). Ale mimo tego,że Jason jest przesłodki i prze kochany, to wolałabym Cindy z Justinem. Nie wiem czemu xd Nie mogę się doczekać 3 części!! (serio chce żeby jutro był ten 1 stycznia). Już teraz wiem, że "third time lucky" będzie zajebiste ( jak wszystkie twoje opowiadania! ). Masz naprawdę ogromny talent :) Nie znalazłam jeszcze ani jednej osoby, która pisałaby lepiej od ciebie <3 życzę duuuużo weny i pomysłów na kolejne ff :*

    OdpowiedzUsuń
  7. jak jest niezgodność w przypadku bliźniaków/brata/ojca to jest spora zgodność, w sensie, nie 90 pare procent ale koło 70-80 tak, że wiadomo, że to ktoś z rodziny niedoszłego ojca jest ojcem :P chyba :D tak gdzieś kiedyś oglądałam, aczkolwiek jestem matfizem, więc mogę się mylić w sprawach biologii :3 w każdym razie mój kolega w ten sposób dowiedział się, że jednak został bratem a nie ojcem :DDDD <3 także ten, ja czekam na trójeczkę <33333 a swoją drogą, to wiedziałam, że Jason nie jest ojcem, tylko zastanawiałam się, czy namącisz jeszcze bardziej i uwikłasz w to Ryana, czy wrócimy do Justina, i w sumie tak będzie chyba łatwiej "trzymać" tajemnicę przez jakiś czas, bo w końcu mała będzie podobna do Jasona, nie ? :D Do stycznia kochanie, choć i tak na innych twoich blogach się spotkamy <3333333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak u bliźniaków jednojajowych się nie da jednoznacznie określić, ale na potrzeby opowiadanie jak najbardziej, bo byłoby niefajnie, jakbyśmy nie wiedzieli, prawda? <33333333333333333

      Usuń
  8. Moje kochane fanfiction dobiegło końca :(
    Ale naszczęście kończy się tylko część :)
    Fanfictin było C U D O W N E !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielka szkoda że już się konczy :

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham twoje ff ❤️❤️ Do 3 części ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. odpowiadajac na twoje pytanie: cholernie bylo warto przeczytac ta czesc tego ff, mimo, ze czasami nie zgadzałam sie z decyzjami bohaterów to szczerze ci powiem nie spodziewalam sie az tak wielkiego zwrotu akcji jak wprowadzenie brata blizniaka, niby tak oczywista sprawa, a jednak na to nie wpadlam. twoj styl pisania sam z siebie jest tak lekki i przyjemny w czytaniu, ze wydaje mi sie, ze czegokolwiek sie nie tkniesz zrobisz to dobrze. troche szkoda, ze juz konczysz ta czesc i jestem strasznie ciekawa kolejnej bo szczerze powiedziawszy nigdy nie palalam sympatia do ff z dziecmi ale w twoim wykonaniu wydaje mi sie, ze nawet to mi sie spodoba, powodzenia z trzecia częścia i wierze, ze jeszcze nie raz nas zaskoczysz @fairlessbieber

    OdpowiedzUsuń
  12. wracaj jak najszybciej z ta trzecia czescia, co ja teraz bede robila w wolnym czasie? kiedys czytałam pierwsze lepsze ff znalezione w google ale odkad znalazłam twoje tak bardzo podnioslas poprzeczkę reszcie, ze nie potrafie znalezc nic odpowiadającego moim wymaganiom pod wzgledem stylu pisania

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiscie ze warto! Cudownie! Szkoda ze to justin jest ojcem ale mozna sie bylo tego spodziewax :((( jestem niesamowicie ciekawa trzeciej czesci i napewno przexzytam!!! Kocham:***❤❤❤ moze jednak wczesniej wstawisz jakis rozdzial trzeciej czesci????:))❤💕

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie ze warto było przeczytać!!!
    Już nie moge doczekac sie kolejnej cczęści omgggg
    I ostatnie zdanie omg!!!
    Tak Justin i Cindy to jest to!! :D


    "

    OdpowiedzUsuń
  15. Ludzie sero chcielibyście zeby to Jason był ojcem a Justin nie wracał? No bez jaj w końcu nudne by sie to zrobiło. O to chodzi w ff zwroty akcji!! Pamiętajcie tez ze to ff jest o JUSTINIE i Vindy, a nie o Jasonie.
    Ja od początku i do konca bede shippowac Cindy z Justinem!

    OdpowiedzUsuń
  16. "Justin... - wyszeptałam, więc szatyn, który zdążył dojść już do drzwi, odwrócił się w moją stronę. I wtedy to zobaczyłam. Po jego policzkach spływały najprawdziwsze łzy. Gdy patrzył w moje oczy wręcz czułam jego ból i smutek. On naprawdę nie chciał mnie skrzywdzić i, co więcej, żałował tego, co zrobił.
    To koniec. Jego łzy wystarczyły, aby moje serce pękło na miliony maleńkich kawałeczków. I wiedziałam, że nigdy w życiu nie uda mi się ich poskładać.."

    JUSTIN JĄ KOCHA I KOCHA DALEJ JA WAM TO MÓWIE!
    ONA GO TAK SAMO

    OdpowiedzUsuń
  17. No jasne ze warto było.
    Najlepszy bloga ever.
    Już nie mogę się doczekac trzeciej części chociaż szkoda ze będzie ostatnia bo bul mogla czytać w nieskończoność. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże coś ty wymyśliła na końcu? Cindy i Jason powinni być razem ;_;
    Czekam na 3 część <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham twoje wszystkie opowiadania !
    Nie moge sie doczekać 3 część :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham!! Wiedziałam ze Justin jest ojcem!!
    Jarqm się i chce juz 3 część! I happy end Cindy i Justina ! ▔□▔)/▔□▔)/▔□▔)/(*¯︶¯*)

    OdpowiedzUsuń
  21. O mamo! Nie mogę się już doczekać, aż znowu splączesz losy Cindy i Justina :D tylko nie mam wogóle pomysłu co możesz wymyślić! Więc jestem cholernie ciekawa, i grudzień minie mi zbyt wolno przez to! :)
    @szkitek

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak Justin i Cindy!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na trzecią część

    OdpowiedzUsuń
  24. chyba się zakochałam <3 czekam na 3 część :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Już nie mogę doczekać się trzeciej części, zapowiada się bardzo ciekawie. Cindy i Justin to będzie chyba powrót ich miłości, ciekawe czy dowie się prawdy o swoim ojcostwie.
    P.s W badaniu bliźniaków wyniki nigdy nie potwierdzą, który z nich jest ojcem i będą wskazywały obu:) Tak, żebyś wiedziała, może ci się kiedyś przyda
    http://wait-for-you-1dff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem skąd bierzesz te pomysły na te opowiadania kochana. Jestem zachwycona twoje ff są ciekawe i widać ze nie są pisane na siłę, po prostu rewelacja.<3
    Normalnie wolałabym żeby święta trwały jak najdłużej ale teraz to chce żeby jak najszybciej się skończyły.
    Dozobaczenia 1 stycznia
    -Ronni

    OdpowiedzUsuń
  27. Cztalam całe dwie nocki to ff boskie jest! I tak po przeczytaniu naraz bez przerwy stwierdzam ze Cindy musi byc z Justinem. Pewnie ci co czytali po jakims czasie 2cz albo na bieząco wolą Jasona. Ale nie no ludzie helloł to ff było o Justinie nie o Jasonie! Czekam na rozwoj sytuacji ! Jestem za Justinem i Cindy razem.
    Życze weny w pisaniu i czekam na 1 stycznia!

    OdpowiedzUsuń
  28. To opowiadanie jest boskie, cieszę się, że pomimo strachu jaki będzie los Cindy i ile jeszcze przeżyje, bo szczerze miałam zastój po jednym z rozdziałów z tamtej części. Jestem pewna, że będę czytać 3 część. Jestem pewna, że J.C będą razem! Justin oczywiście. :D Czekam na 3 część! *-*

    OdpowiedzUsuń
  29. To ff było wiecej niż niesamowite ❤️❤️❤️❤️
    Wiedziałam że Justin będzie ojcem <3 jak ja bym chciała żeby Cindy właśnie z nim była a nie z Jasonem <33333
    Czekam z niecierpliwoscią na 1 stycznia :0 <3
    Kocham cie za to co robisz ❤️❤️
    /Wiki

    OdpowiedzUsuń
  30. Pamiętam jak rok temu jeszcze czytałam pierwszą część i zwijałam sie z emocji wiedziałam że to ff było najlepsze jakie w życiu czytałam i nadal tak sądze nawet nie wiem jak ucieszyłam sie gdy 4dni temu weszłam tu i nagle widze 2część skakałam z radości jeszcze pamiętam jak ryczałam na koniec tamtej części i nie spodziewałabym sie że będzie druga. Przeczytałam przez te 4noce drugą część i szczerze mòwią przebiła pierwszą i i było tu tyle szokujących momentow szczegòlnie jak sie okazało że Justin to Jason to zabolało jak sie poròwna Justina z pierwszej części mimio wszystko był jej pierwszą miłośćią. To jest genialne ty jesteś genialna w tym co robisz czuje przepraszsm wiem że 3część będzie niesamowita i zaskakująca nie moge się doczekać !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za błędy ale jest 5:21 a ja jestem jak niewyspane zombii heh

      Usuń
  31. Mam wrazenie, że Cindy wciąż niczego sie nie nauczyła. Wciąż te kłamstwa, z których wyrastają problemy. To naprawde już koniec? matko obie czesci zrobilyvna mnie ogromne wrazenie, ze az boje sie nastepnej, naprawde boje sie twoich genialnych pomysłów. Jedno czego nauczylam sie przez wszystkie rozdzialy do tej pory to to, ze zawsze może być gorzej. Idealne motto tego opowiadania. Jest to okropne i sprawia ze chwilami nienawidze tego opowiadania, a rownoczesnie jest niesamowite i wciągające, dlatego tak bardzo je kocham.
    http://bieber-touch-angel.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne, ale mam nadzieję, że w 3 części Cindy będzie z Justinem

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne, ale mam nadzieję, że w 3 części Cindy będzie z Justinem

    OdpowiedzUsuń
  34. Skończyłam drugą część a teraz zabieram się za nadrabianie trzeciej Szkoda że to Justin jest ojcem, ale wiem, że z tym wiąże się dłuższa historią, ktorej dowiem się czytając kolejną część. Ta część była zajebista, tak samo jak i pierwsza. Wiem, że trzecia też będzie. Zabieram się za nadrabianie Kocham Cię i to opowiadanie :*** Zapraszam opowiadanie111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń